[HWnews] SMD automaty, was:V patek vecer...

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Duben 15 10:44:28 CEST 2004

Pekny, ale predci bych to jen videl na ten odposlech HPIB a analyzu
ovladani, zvlaste kdyz to umite dostat do chodiveho stavu, a udelat
jednoduche operace.
Ten odposlech HPIB by nemusel byt slozity, rychlost bude pod 1MB/s a muzete
to i trochu pribrzdit signalem NDAC :o)
Mate u te HP9000/300 nejake vyvojove prostredky (aspon nejaky Basic pro
rizeni te HPIB) ?

Danhard

> [...]
> na dalsi pocitac-line computer (HP9000/300) ktery tomu celemu ansablu
veli.
> Ten ma HDD, na kterem jsou ulozeny konfigurace stroju (na FDD se jim to
> nevedlo) a osazovaci programy. Na nem se i programy tvorej. No a treti
> pocitac (rikaji mu ICOS) je pripojen pres RS232 na pocitac na stroji. ICOS
> zpracovava obraz z kamer a zajistuje korekci fiducial a fine-pitch. Tehle
> pocitac jsem ale nekupoval. Moje prvni predstava byla nahradit pocitac na
> masine PCckem s HPIB kartou a ridit tim vsechno, vcetne grabovani kamer.
Ale