[HWnews] zensky...

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Duben 15 10:24:16 CEST 2004

1) Je to dost OT.

2) Moje relativne male zkusenosti mi napovidaji, ze to chce dat ji trochu casu. Muz a zena se casto (=temer vzdy) shodnou, jenom to neni ve stejnou dobu (a/nebo na stejnem miste...).

Predpokladam, ze idealni poloha reprobeden je ve vysce hlavy, jedna v prednim levem rohu mistnosti, druha v prednim pravem. (Doplnujici informace - stejna vzdalenost od posluchace od oboiu beden, ktery je uprostred zadni steny mistnosti).

Nadhodte, ze kdyz to bude na zemi, bude se tam blbe luxovat, kdyz budou bedny vedle sebe, bude se to blbe poslouchat.

Nakonec, kdyz autoritativne prohlasite, ze oprava/instalace cehokoliv, co souvisi s elektrinou nebo technikou prislusi chlapovi (nebo technikovi, coz je vetsinou totez), mozna to bude mit nejaky efekt.

3) Doporucuji ukoncit off topic tema. Obvykle se kazdy snazi byt vtipny a je to trapne (kazdy takovy si mysli, ze je vtipny, vsichni ostatni si mysli, ze je trapny).

P.K.