[HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Duben 15 09:27:19 CEST 2004

At 08:39 14.4.2004 +0200, Danhard wrote:
>Takovy krasny masiny, vzdyt je v tom Motorola 68000 :o) radice HPIB jsou
>NI9914.

V pocitaci snad, ten jsem moc nezkoumal, ale v tech disketovkach je neco jineho.

>To nekde jeste funguji HP1000 (cesky pretvoreno na ADT4500) a ty byly z
>diskretnich brouku :o)

Kdyz jsem koukal na netu, ze nekdo dela nahradu tech HPIB FDD+HDD ze
standartnich PC mechanik a kdyz jsem videl tu ctyrmistnou cenu v dolarech,
taxem se malem zvratil. Vsak jeden tehle pocitac s monitorem, klavesnici a
FDD/HDD me stal cca. 300EUR :-( Jsem si rikal jak me natahnuli za takovej
strep, ale kdyz jsem videl, je jenom samotna klavesnice se prodava za 150EUR
taxem nechapal uz vubec. Proste, uz to ma historickou sberatelskou hodnotu ;-)

>Na tohle snad existuje i Linux. Je to rada 300, nebo 340 ?

Mam pocit, ze 300 No, me by bohate stacilo, kdyby na tom jelo to, co ma ;->

BTW: A to jsou k tomu dalsi HP pocitace, kde je vlastni pocitac primo
zarostlej v monitoru :-O
S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz