[HWnews] AGP

AZe aze@seznam.cz
Středa Duben 14 23:34:03 CEST 2004

Vcera jsem patral po informacich o tech napajecich napetich a mimo jine jsem
nasel stranku
http://www.pcsvet.cz/art/article.php?id=4206
s tabulkou parametru MB s chipsetem I865PE.  Vsechny maji AGP 8x a v tabulce
je i napeti AGP. U vetsiny jde nastavit od 1,5 az do 2,2V. Zadna nema 0,8V.
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomas Kozeluh" <mr.death@securemail.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, April 14, 2004 7:25 AM
Subject: RE: [HWnews] AGP

1,5V má AGP4x a 0,8V má AGP8x. 3V má AGP2x a asi i 1x. Možná je to blbě, ale
určitě se to dá najít na internetu včetně těch zámků na AGP. Na
www.gothic.cz je člověk, kterej se poměrně dost zabývá Matroxama, tak by ti
měl poradit. Pokud bydlíš v Brně, tak firma je v Židenicích na Rokycanové.
Ale myslím, že G450 je už AGP 4x.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death