[HWnews] BT printer -->> BT serial

Radim 2 radim2@infos.cz
Středa Duben 14 22:45:57 CEST 2004

Jiz dlouhou dobu shanim modul BT / RS232,
sehnal jsem BT / printer port.
V tom modulu je CPU + maly BT modul od CSR.
Nasel jsem zapojeni toho modulu CSR je to nakonfigurovano
pres SPI jako BT printer profil.
Neni zde nekdo kdo tomu trosku rozumi ??
Moje predstava je ze do toho modulku (ma flash)
nasypu jiny fw a bude se to chovat jako serial.
Kdyz jsem tu desticku porovnal s lacinym BT dongle
od Gigabyte tak jsem zjistil ze je to uplne stejne.
Podle vyvodu modulu odhaduji ze fw urcuje chovani
modulu. Nechapu proc jsou vyvojove prostredky pro
BT tak utajene, to nechce vyrobce aby se moduly
nasazovali do novych vyrobku ?
Diky vsem za rady
Radim

---