RE: [HWnews] Začít rovnou družicí, to nevím

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Duben 14 20:39:28 CEST 2004

No, já myslel nějak korektně, v souladu se zákonem. Pokud vím, tak třeba
v USA se to smí. Jen je nutné ohlásit polohu startu, čas startu a splnit
jistá kriteria (např. odrazná deska pro radarové paprsky letadel atd.).

Zdraví PavelK