[HWnews] bezdratovy internet 2,4 GHz ???

Prichy prichy@volny.cz
Středa Duben 14 18:53:46 CEST 2004

Zdravim.

Hned ze začátku se přiznám, že internet ci jine sítě je pro mne neco jako
"zapoj konektor a zmackni připojit" - a jde-li o bezdrat jsou moje zkušenosti
méně než nulové.
Čili čili, zvažuji nabídku jedné firmy na toto připojení, jsem cca 100 m od
jejich anteny.
Sami me upozornili na dvě věci:
1) bude-li např mít soused take toto připojení je tu možnost rušeni -> dle nich
snižení přenos.
    rychlosti třeba až na polovinu ( deklarovana je 64 kbs - je to pro
domácnost)
2) možnost rušení , výpadků apod. při špatném počasí.

Teď  bych rád poprosil všechny, kteří toto připojení používají, o zhodnocení.
Zajímá mne jakykoli názor a věřím, že i ostatní, kteří mají tuto možnost a
váhají.

Ten telekom uz me fakt se.... porad zlevnuji a ja platim furt vic, asi budu
muset
zpatky do paty ci ctvrty tridy :)) a jak nas dokažou vždycky tak přesvědčit :)))

Přichy
http://prichy.wz.cz

PS: sorry půlka hačky a pul bez, zatim si zvykam...