[HWnews] Re: Automaticky login

Wek wek@evona.sk
Středa Duben 14 12:37:34 CEST 2004

 Dakujem vsetkym za rady,
 mne neslo o to ako to spravit nepriestrelnym, ale skor pohodlnym.
 Pridem do roboty a namiesto tukania do klavesnice strcim kluc. Ked odchadzam,
 vytiahnem ho. Ked prejdem k inemu compu, znova tam len strcim kluc.
 Ako sekundarny, ale ziaduci jav je logovanie, kde som sa nachadzal (nahrada
 dochadzky).
 Bezpecnost by som neriesil. Napisat napr. Rijndael do '51 nie je nic zlozite
 (mal som to za jedno poobedie a je to rychlejsie ako to maju autori, aj ked o
 malo dlhsie) (no, to som sa trocha pochvalil, zo dva dni som to predtym
 studoval...) ale pochopitelne to hacker bude naburavat zo strany PC, kde je
 tych moznosti podstatne viac. A mne o to ani neslo.

 Mimochodom, nepozna niekto firmu/produkty micronic?

 Jano Waclawek