RE: [HWnews] dalsi ceska druzice ?

david@cybertex.org david@cybertex.org
Středa Duben 14 10:00:57 CEST 2004

jednou za cas se velke firmy nabidnou ze neco maleho pro neziskove ucely
zdarma vynesou vzhledem k malemu poctu zajemcu (druzici si kazdy doma
nestavi, bohuzel)
je velka sance ze by pripadne pokud by se neco udelalo nasel nekdo kdo
by nahoru dostal
ale to by muselo byt nejake zdruzeni take zastita akademie ved ci dalsich
instituci by byla velmi dobra
a kdyby tak na matejske maji hodne balonku :-)
David

 Nekde jsem slysel o castce $4000 za 1kg vyneseny na obeznou drahu, ale na