RE: [HWnews] dalsi ceska druzice ?

david@cybertex.org david@cybertex.org
Středa Duben 14 09:56:46 CEST 2004

no nechci zase s tim zacinat uz jen to ze je tady nekolik lidi co maji do
ted me vybaveni a nejak ty vysledky taky nemaji
a ted odpovedi
DPS na LA je hottove ted dokonce delam verzi do male krabicky aby se dal
pouzit do NB ale ceka na schvaleni od kosti je to jeho dilo

icd kosta me predbehl holt se mi do ruky icdecka dostaly do rukou pozdeji
jinak mam asi 20 nesehnatelnych cygnalu a navrzeny plosnak na smd

katalogove listy ? no jo sam ani nevim naposledy asi pred rokem sem je
nesl osobne ale moje 80G hdd kostuv comp nesnesl co spise nesnesly se dva
HDD ryznych znacek, prehral jsme to na mensi a WD nejak jsem se od te doby
nevideli :-(

jo rejpalove uz sem zacal se ucit html(nekomentovat prosim) radeji sam dva
lide co prislibili ze
nektere me projekty zverejni presneji udelaji www a zkulturni muj popis
jmenovat je nebudu vim co to je kdyz se takle nekdo takle propira na
werejnosti :-((((

David Kucera
Vyzkum a vyvoj HW
ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51