[HWnews] dalsi ceska druzice ?

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Duben 14 09:41:33 CEST 2004

Nekde jsem slysel o castce $4000 za 1kg vyneseny na obeznou drahu, ale na
jakou a dalsi podrobnosti, to fakt netusim, jen to cislo mi nejak zustalo v
pameti. Je to cislo nejak realne, nebo v tom mam nejaky zmatek a smichal
jsem si v hlave buhvi co ?

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: odehnk1.edu@mail.cez.cz [mailto:odehnk1.edu@mail.cez.cz]
Sent: Wednesday, April 14, 2004 8:40 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: [HWnews] dalsi ceska druzice ?

Autorům nápadu sice fandím, ale zřejmě nemají představu co to obnáší. I
když seženou sponozra na vynesení na oběžnou dráhu (o čemž si dovolím
úspěšně pochybovat) neboť i "pravé" radioamatérské družice se vynášejí jako
secondary payload za nemalý peníz v USD, budou muset prokázat
certifikační zkouškou, že družice vůbec přežije start a vynesení na oběžnou
dráhu. Respektive, že se z ní v průběhu této doby neuvolní něco co by mohlo
poškodit ostatní vynášená zařízení.

Koho tako problematika zajímá více, tak doporučuji navštívit stránky
www.amsat.org

Karel OK2ZI