[HWnews] RE: Info o PIC a C

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Duben 14 09:33:53 CEST 2004

Zkuste mrknout na www.picant.com, ja pouzivam C2C ale existuje i C2P, nejake
C++ a jeste dalsi, zkuste se na to podivat vyzkouset a pak rovnou zautocte
na Asix s konkretnim pozadavkem. Myslim, ze C2P je o par set korun drazsi
nez C2C.

Jinak jsem k pouziti Packalu u MCU dosti skepticky, sam Packal neumim resp.
umim teoreticky diky podobnosti s C ale pokud vim tak kompilatory produkuji
vetsi kod nez z C.

Pavel

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Radek Vicek
Sent: Wednesday, April 14, 2004 7:13 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Info o PIC a C

Nevite jak je to s Pascalem pro PIC? Asix inzeroval oba nastroje v teto free
verzi, ale k mani byl na ww vzdy jen Ccko.
Potazmo nemate jej nekdo? Psal jsem uz pred casem do Asixu a nikdo mi na to
neodpovedel.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.

__ Zkontrolovano antivirovym programem NOD32 __
Mailserver spolecnosti IPEX, a.s. [smtp.ipex.cz]