[HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Duben 14 08:12:55 CEST 2004

Hm, to mi pripomina Thomson 55cm (mono zvuk), koupena asi pred 2 lety. Navic na rozdil od jinych znacek (Sony, Panasonic, Philips) nema ceske menu, ale symbolove.
Musim zaklepat na drevo, zatim funguje bez problemu (az na to, ze se asi tak 3x zahadne sama vypnula - musel jsem ji na chvili vypnout sitovym vypinacem, aby zase sla, vypadalo to, ze hapruje napajeci zdroj - jakoby byl pretizeny... nastesti uz se to dloouho neprojevilo).

No, vlastne ma jeste jednu neprijemnou vlastnost, kdyz prepnu na AV vstup, je slabe slyset zvuk z programu, na kterem predtim bezela. Takze to resim tak, ze nejdriv prepnu na predvolbu, na ktere je naladene video a az potom AV. Obraz z pocitace pak prohanim pres AV vstup toho videa. Planuju, ze dam dovnitr relatko.

Tu televizi si tenkrat vybrala moje mlada, proste prisla, ukazala na ni a rekla "tahle se mi libi, tu chci...".
Musim uznat, ze vzhledove je fakt hezci nez ty bezne krabice. Je sice mono, ale repraky ma dva po stranach, obraz je uchazejici (v ramci moznosti kvality signalu).

P.K.