[HWnews] AGP

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Duben 13 18:32:58 CEST 2004

No ted jsem resil podobnej problem a asi Vam nikdo rozumne neporadi pokud
nebude mit vasi konfiguraci primo vyzkousenu. Kupoval jsem otci do MSI6309
(ma podporu 4x) gr.kartu ATI R9200SE coz je AGP 8x a nesla tam u mne Biostar
VIF take jen 4x bez problemu jede. Dal jsem otci svoji starsi nVidii GF400 a
kouse se (cas od casu zhasne monitor a a musi se natvrdo vypnout PC) a je to
pritom AGP 4x.

Navic nejsem si jisty, ale nove AGP 8x jsou vetsinou napajene jen 0.8V. Je v
tom podle mne zase dost chaos.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.