[HWnews] Info o PIC a C

Jan Matuska marver@centrum.cz
Úterý Duben 13 11:50:01 CEST 2004

Zdravim a predem se omlouvam za tento obecny dotaz.

Pred nejakou dobou jsem oprasil programovani PICu v asembleru. Chtel bych se vsak posunout trosku dal a to  smerem k programum v C. Na internetu jsem po 2 hodinach nasel spoustu informaci, existuje nekolik kompilatoru, vyvojovych prostredi... vicemene z toho mam akorat v hlave zmatek.
Chtel bych tedy nekoho z vas pozadat o nejaky maly uvod do PIC + C, co pouzivat, co je nevyhodnejsi, jestli existuje nejaka literatura, hlavne priklady. Rad bych se totiz vyhnul nejakym zasadnejsim zacatecnickym chybam. Co se tyce PICu, tak je to jen muj konicek a dosud jsem pouzival 16F84, 16F628,  12C629 a podobne.

Predem velmi dekuji za ochotu poradit.

Honza Matuska