RE: [HWnews] Pájení SMD bez nepájivé masky

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Duben 13 09:45:37 CEST 2004

Nejprve se pokuste mit na te cesticce pod odporem toho cinu co nejmene. Pak
veme ten SMD odpor a pridrzte ho pinzetou kousek nad deskou - tak
pulmilimetr a proste pripajejte s trochou cinu navic. Jde to a tu cesticku
budete mit pod tim odporem jak pri prujezdu tunelem no a ze ten odpor nesedi
na desce uplne, ale je trochu vyse nad ni, to se snad u bastlu prekousne :).
Chce to jen trochu jistou ruku.

Vterinove lepidlo, tam kde chcete pajet, pouzivejte jen pokud chcete videt
vsechny svate :). Staci i do zaschleho vterinaku trochu sahnout pajedlem a
nechat si to vyletet do oci, ci se nadychnout - mate o radost postarano
:))). Fakt nedoporucuji.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: jirka7a@seznam.cz [mailto:jirka7a@seznam.cz]
Sent: Tuesday, April 13, 2004 8:27 AM
To: [HWnews]
Subject: [HWnews] Pájení SMD bez nepájivé masky

Zdravím, chtěl bych se zeptat, podařilo se mi ocínovat DPS někde kde má být
nad cestou odpor, ... .Prostě FT232 jsem připájel OK (mezi piny není zkrat z
cínu) a na cestě pod odporem je cín. Nevíte zda neexisutje něco jak bych tu
cestu udělal nevodivou - nebo spíše jak to řešíte vy ?

Napadlo mě ty SMD přilepit normálně vteřin. lepidlem. Tím se tam taky udělá
nevod. vrstva a zároveň se to nebude hýbat při pájení.

jirka