[HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Úterý Duben 13 08:15:14 CEST 2004

Tak jsem pripojil k audiovystupu z videa reprobednicky z PC, abych slysel
alespon TV zvuk (kvuli zpravam).
Kdyby jeste slo k videovystupu z videa pripojit monitor z PC (o TV karte do
PC zatim jen uvazuji)...

Ted co mam delat, kdyz televizor uz nebude k oprave.
V mistnim superhyperqelbu jsem videl zlevnene televizory Morava - bez DO,
asi po reklamaci.
Cenove by mi vyhovovaly - ze bych si nejaky koupil po dobu, nez se rozhodnu
pro nejaky poradny a ten, co bych si koupil ted, by mi pak slouzil jako
druhy.
Ale videl jsem tam nekolik zapnutych TV stejne znacky a nejak mne to
neuchvatilo (i kdyz by to mohlo byt spatnym signalem).

V nabidce fy Protec byl TV OVP 70cm s funkci PIP celkem za prijetelnou cenu.
Mate nekdo s touto znackou zkusenost.
Mimochodem:
Firma OTF jeste funguje nebo uz skoncila?