[HWnews] Jaky optoclen ?

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Neděle Duben 11 23:11:29 CEST 2004

Jaky byste doporucili optoclen pro galvanicke oddeleni zarizeni
pripojovaneho k RS232 pocitace nebo zarizeni pripojovanych ke sbernici RS485
? Nemam zkusenosti, jen jsem neco cetl o HCPL-2731 a 7101, kde neco psali o
pouziti pro RS232 a pocitacove periferie, ale vubec netusim jestli muzu
pouzit i neco jineho.
Nemel by nekdo po ruce i nejake schema, kde je pouzity optoclen k takovemu
oddeleni od pocitace ? Ja jsem dneska cely den googloval, ale nic moc
nenasel. Zhruba asi tusim jak to oddelim, ale prece jenom jsem zacatecnik a
chci se vyhnout nejakym problemum o kterych nemam ani tuseni.

Dekuji

Chatujte bezpecne s lidmi, ktere si umistite na seznam svych pratel -
stahujte MSN Messenger 6.1! http://www.msn.cz/procmessenger