[HWnews] Vystup dat z PC

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Duben 9 18:19:48 CEST 2004

Pokud je tedy jeden prejezd hlavy onech 2000mm, pak:

2000mm / 25.4mm = 78.74"
78.74" * 360 = 28346.4 pixelu
28346.4 pixelu * 3B = 85039.2B 	;(3B by myslim na pixel stacit mohly)

Pokud potrebujete na jeden prejezd hlavy 32MB a radek ma 85039.2B, pak mi
vychazi 394 trysek delajicich pri datovem toku 8MB/s (tedy jeden prejezd za
4s) zhruba 7k pixelu/s kazda, coz se zda realne.

Dale tam na webu ctu maximalne 45m2/h, takze zhruba pri 200 melounech pixelu
na 1m2 to vychazi na nejakych 9G pixelu za hodinu a to krate 3B na pixel je
nejakych 27GB dat, coz lomeno 3600 sekund za hodinu odpovida drive udanym
8MB/sec, takze to sedi.

Ta komunikacni rychlost se mi zdala trochu dost vysoka ... Toz se omlouvam,
ze jsem pochyboval a radeji si to prepocet, ale podle toho co v tehle
konfere uz vsechno kdy padlo, clovek vzdycky nejdrive radeji pocita a az pak
premysli co s tim :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Tomáš Svoboda [mailto:tsvoboda@grapo.com]
Sent: Friday, April 09, 2004 4:52 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: [HWnews] Vystup dat z PC

Delam novou generaci elektroniky pro digitalni tiskarnu.Je to stroj o siri
tisku 2000mm v rozliseni 360dpi.
V podstate velka inkoustova tiskarna. Pro jeden prejezd hlavy je potreba cca
32Mbyte dat.V elektronice jsou pameti
na jeden pruchod doprava a doleva.Pocitac by mel stihnout nasypat opacnou
pamet,jak tu ktera se zrovna tiskne.
Data jsou cista ,nelze na ne delat zadne komprese jsou to volne nahazene
puntiky charakterem spise sum.

V soucasne dobe je komunikace resena prave pres IDE rozhrani.

Ted se na to SCSI divam ,elektricky to chapu ,budu na to asi potrebovat do
windows nejaky driver ??

	Tomas Svoboda

tiskarna je na www.grapo.com