[HWnews] Win32 a pouziti HTTP a SMTP v C

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pátek Duben 9 13:58:10 CEST 2004

Ta aplikace v C to neresi, ta pouze komunikuje pomoci socketu, vlastne
funguje uplne stejne jako Telnet, ale narozdil od neho podporuje vstupni
stream, takze mi pak staci si vygenerovat soubor s protokolem SMTP a zavolat
tu moji aplikaci jako Telnet.exe >vstup.txt.
Co se tyka Base64, tak to resi ta cast co generuje ten vstup a to je zase
jednoducha aplikace ve VBScriptu, ktera k tomu pouziva ADODB.Stream a
vysledek zase posila na vystup, takze pak jednoduse odeslu email prikazem
kdyz tak to dam dokupy a poslu.
Puvodne jsem zadnou svou aplikaci v C nechtel psat a vyuzit standardni
Telnet.exe co je ve Windows, ale proste se mi ho nepodarilo rozchodit, tak
aby bral vstupni soubor. I kdyz je to konsolova aplikace, tak to proste
neumela a musel jsem si napsat svoji.