[HWnews] Win32 a pouziti HTTP a SMTP v C

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pátek Duben 9 13:03:53 CEST 2004

SMTP je jednoduchy textovy protokol, na to staci Winsock Functions
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/winsock/winsock/winsock_functions.asp.
Sam jsem si napsal aplikaci podobnou telnetu na par radku kodu a pouzivam ji
k odesilani emailu z command lajny, klidne muzu poskytnout i se zdrojakem.