[HWnews] UV eprom

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Duben 9 09:48:55 CEST 2004

Pokud by vyhovelo to black light tak znovu upozornuji na tu 11W neb tim ze
ma patici na jedne strane by se na ni dal dat trychtyr aby koncentroval
svetlo primo pod ni v podstate do jednoho bodu pak ta intenzita bude podle
mne vic nez dostatecna. Nicmene je to 350-400nm.

Jinak si napiste o jejich tisteny barevny katalog kde mate vsechny spektra u
u vseho co vyrabi.

RadekCX