[HWnews] UV eprom

tsveta@centrum.cz tsveta@centrum.cz
Pátek Duben 9 09:37:29 CEST 2004

Tak jsem se podival do ceniku Narva a vyskocili na me tyhle moznosti:

LT   4W/073 lineární  zářivky UV G5 ultrafialová G5 ks    62,29Kc
LT 4W/UV-C lineární  zářivky UV-C G13 SPECIAL G13 ks    441,00Kc
LVW 125W rtuťová výbojka UV  E27 Black Light Blue E27 ks    426,89Kc

Budou ty 4W dostatecne? Nedari se mi ale na jejich strankach najit potrebne grafy spektra v kterem vyzaruji:o( Nemecky neumim, a anglicke stranky jsou moc zmatene... a v ceskych to uplne chybi.

Jinak jsem koukal do nabidky nekterych profi eprom eraseru a vetsinou je pouzita zarivka okolo 250nm.