[HWnews] FPGA

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Duben 9 08:41:36 CEST 2004

Nejak tomu nerozumim, sirka pasma 50MHz a pro rekonstrukci potrebujete
nekonecne frekvencni  spektrum ? To asi neudelate nicim :o)
Ty pulzy maji byt radiopulsy, tedy burst nejake nosne frekvence ?
Ta rekonstrukce znamena vygenerovat idealizovany puls namerenych parametru ?
S jakou dynamikou ma byt udelane zpracovani ? (presnost AD-DA prevodniku)
Jakou rychlosti si predstavujete vzorkovani ? (rychlost AD-DA, rychlost
FPGA)

Danhard