[HWnews] UV eprom

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Čtvrtek Duben 8 18:16:38 CEST 2004

Ja mazu obycejnymi UV zarivkami v bankovnim testeru a po cca 25 hodinach
jsou komplet vymazany (27C1000, 27C512), testovano na Jet-Progu. Tech 20
hodin je nutnych, po cca 15 hodinach jsou jeste nektere bunky nevymazany.
Vyhodou je, ze se EPROMka vubec nehreje, takze to stoji opravdu jedine - cas
a tech par W.

Hezky den, Simon Cihelnik