[HWnews] adsl ?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Duben 8 15:59:36 CEST 2004

Jakej je rozdil mezi tim, ze v danem miste Telekom neposkytuje ADSL a nebo
Eurotel nema nastavenu BTS pro GPRS (mimochodem jsem zatim zadnou takovou
nenasel).

Jinak Vase problemy jsem mel take, stacilo byt opravdu velmi durazny na *11
a za dva dny to slo. A jsem v krajskem meste.

Od te doby co jsem vystval technika Eurotelu aby to spravil nevim co je
problem. Jedu trvale 3-4 TS spis vetsinou 4.

Bohuzel nemuzu mluvit jak dalece spadava GPRS, neb si bezne beru mobil do
prace a doma sit odpojuji . Ted ale marodim a zatim jsem bez restartu
pripojen "8 days, 20:13" aspon to tvrdi IPcop.

Stejne tak na chate uprostred "divociny" (Novohradske hory) to jede bez
zavahani.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.