[HWnews] Graupner MC-12

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Duben 8 13:06:06 CEST 2004

On ten Focus take chodil porad dobre, ale pak se najednou zacal ... (ani se
nedivim kdyz se do nej kouknu) a uz mu neduveruji. Necham ho na nejake
lodicky.

Nejak mi ten Flash porad prijde jak nejaka hracka - myslim provedeni. Dival
jste se dovnitr? Jak je to provedeno mechanicky?

Ze doplnky k tomu G jsou drahe vim, ale ja v zasade nepotrebuji vic nez umi
treba ten Flash, ale kdyz srovnam co umi ten MC-12 tak je ten Hitec
predrazenej. Navic ty prepinace (co za ne chteji original 500Kc) se daj
bezne koupit za par penez.

Hlavne mi jde o to zda tam neni nejaky zasadni problem treba s nejakyma
mixama, nebo omezenima, ktere by mi mohli do budoucna vadit. Potrebuji aby
to umelo mix na motylkove plochy, delta mix a mix na kridylka. V podstate
vse navic je jen plus.

Uz jsem se dostal na cenu celeho setu na 6.500Kc. :-)

RadekCX