[HWnews] Graupner MC-12

ing. René Plášil rene.plasil@pvt.cz
Čtvrtek Duben 8 12:41:32 CEST 2004

Ja mam Hitec Flash 4X upravevou na 5X a jsem v ramci moznosti ( jen 5-ti
kanal ) plne spokojen.
Vice kolegu pouziva Graupnery. Nevim, ze by si nekdo z nich stezoval, ale v
zakladu jsou jen 4 kanalove. Doplnky jsou u Graupnera dost drahe, ale domaci
upravy jsou jednoduche.
Rene

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, April 08, 2004 12:15 PM
Subject: [HWnews] Graupner MC-12

Zdravim,

jelikoz je zde mnoho modelaru tak se ptam i zde. Mate nejake refernce na
tuto RC vysilacku? Zvazoval jsem i Hitec Flash 5, ale rozdil v cene jen
1400Kc a zkusenosti s predchozim Hitecem (Focus 4 - zacali odchazet potaky a
nejsou k sehnani a blbne v zime) me privedly k tomuhle Graupnerovi. Zajima
me provozni spolehlivost a i zkusenosti z letani a eventuelne zkusenosti z
rozsirovanim.

Za sadu MC-12 (s bateri 1500mAh) + 7. kanálový minipřijímač R 700 + sada
krystalu mi nabizeji cenu 6400Kc.

RadekCX
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.