[HWnews] závada Scanjet 4c

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Duben 7 15:13:35 CEST 2004

Zdravím konferu

mám scanner Scanjet 4c, připojený přes SCSI. SCSI bios ho vidí,
ovládače se také našly (W2000). Po zapnutí se vozík nastaví do výchozí
polohy, takže posun evidentně funguje.

Při jakémkoliv pokusu o scanování se rozsvítí trubice, ale vozík se
ani nehne a po poměrně dost dlouhé době se scanovací program tváří
jako že je hotovo, žádnou chybu nehlásí a nic se také nenačte, zůstane
bílá plocha. Chová se stejně při scanování náhledu i v plném
rozlišení. Nemáte někdo potuchy kde může být závada? Přesněji, jestli
je scanner vadný nebo zda jsem jen něco špatně nastavil či přehlédl.
Scanování jsem dělal přes TWAIN ovladač přímo do editoru.

Tomáš