[HWnews] gpib & rs232 ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Duben 7 14:42:46 CEST 2004

kartu za 5kkc jsem zatim nepotkal, nakonec jsem s rs232 vystacil a vzhledem
k tomu ze vsechno okolo bude pripojene na rs232 tak tlacit kartu do PC neni
moc
zajimave. pokud nekde na kartu do 5kkc narazite, dejte vedet, urcite to bude
zajimat vice lidi.
tomik.

-----Original Message-----
From: Bolek [mailto:kraljaprvni@volny.cz]
Sent: Wednesday, April 07, 2004 2:13 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: [HWnews] gpib & rs232 ?

> Komercni prevodniky jsou neskutecne drahe.

Co myslite tim "neskutecne drahe"? Pred casem tu nekdo tvrdil, ze
neznackova GPIB karta do PC se da sehnat za ~5000,- Kc, jestli se
nepletu. To uz mi prijde jako rozumne reseni.

Ing. Boleslav Vrany

Consulting and development in software, electronics,
modern optics and mechanical engineering.

e-mail: bolek at bolekvrany dot cz
http://bolek.vrstevnice.cz
ICQ: 287 834 668
tel: (++420) 732 673 905