[HWnews] ASM51

Wek wek@evona.sk
Středa Duben 7 14:11:56 CEST 2004

 J.Masek wrote:

> Vtipne, az na to, ze v uvodnim dotazu bylo jasne napsano, ze preklad i beh v
simulatoru jsou OK.
> Na to, ze zle ctete Vam to vydalo na celkem tri duchaplne prispevky :-(
>
> PS: co tak zapnout par oken, mozna to bude pro cteni lepsi :)

Aaaa tak sa ospravedlnujem. Naozaj je chyba tentokrat medzi mojimi usami :-o
Zapnutim okien sa to vyhorsi, lebo cakanie na to, kym sa tie okna "zapnu"
budem kompenzovat este rychlejsim a povrchnejsim citanim :-(

wek

PS. p.Horna: pred par mesiacmi tu niekto spominal resp. uvadzal odkaz na svoje
ladiace prostredie, nieco co sme za mladych cias nazyvali monitor, pre '51
(cez seriovy port). To sice zozerie nejake prostriedky, ale ak by ste si
urobili pripravok, ktory zredukuje 40 noh beznej '52 ci prip. '55 apod. na
4051, tak by sa dal Vas program krokovat ci urobit breakpoint alebo nieco
podobne; mozno by Vam to pomohlo. Mame tu COMAPovsky emulator - je to
neporovnatelna robota oproti metode napalim-vyskusam (no ano, nieco aj stoji).
Jednoduchsie veci aj ja robim v sw simulatore, ale nieco kde zuri naraz 5
preruseni, navzajom si menia priority, odkazuju si cez rozne semafory a
buffer, tak tam sa HW emulatorom hladaju bugy ovela lepsie.

Moze byt takto?