[HWnews] VF cievky

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Duben 7 12:56:19 CEST 2004

Ty civky z GME neznam, ale pred casem jsem kupoval civky z GES a byl jsem
hrube nespokojen. Mechanicky je to mizerne, jaderka praskaji a VF vlastnosti
jsou (udajne - já to meměřil) odstrasujici. Nakonec jsem celou konstrukci
(cca 30 civek) předělal na cívky z Tesly Pardubice , které se používaly v
radiostanicích Tesla. Pokud ale vím, ty se běžně koupit nedají.

To Emgo jsem mu původně chtěl navrhnout, ale podíval jsem se k nim na Web a
zjistil jsem, že cívky už nenabízí. Měl i něco od TOKO.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: jiri@bezstarosti.cz [mailto:jiri@bezstarosti.cz]
Subject: RE: [HWnews] VF cievky

>To uz je by nebol taky problem to navinut, keby boli kostricky so
>skutkovacimi jadrami a krytom po ruke...

Nejake soupravy pro vyrobu civek prodavali v GME. Ale nejak mi to nesedelo,
je to desne pidi a ja to pri sve "sikovnosti" ne a ne rucne udelat tak, jak
bych si to predstavoval.

Jinak treba LC obvod 455kHz pro demodulator do RC prijimace jsem kupoval
snad v http://www.emgola.cz/ (uz je to prece jen trochu dele).

--
Jiri Bezstarosti