[HWnews] GAL 20V8

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Duben 6 15:27:43 CEST 2004

Obvod je tak jednoduchy, že i když je uzamčen pro čtení, můžete "snadno" odzkoušet všechny sekvence na vstupech a jeho reakce, a tím jeho obsah identifikovat. Jako rozhraní pro zkoušení obsahu by mohl posloužit třeba lepší programátor od elnecu. Byla by to pěkná semestrálka, napsat špionovací prográmek který by vyplodil .jed soubor.
Lubor