[HWnews] adsl ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Duben 6 14:15:11 CEST 2004

adsl i v lokalitach, kde zatim nebylo ? to jako kdyz ho nemam moznost
pripojit(ustredna bez adsl) tak to zaridite ?
to je nejaky sen :-))).
tomik.

-----Original Message-----
From: Bolek [mailto:kraljaprvni@volny.cz]
Sent: Tuesday, April 06, 2004 1:52 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: [HWnews] DVD-RAM

> PS: Jeste se doma muzu podivat jaky format pouzivam do DVD prehravace, z
> hlavy to ted nevim, kdyz tak se mi ozvete na soukr. mail, at s tim
> nezatezujem konferu.

No vidite, to me by docela zajimalo. Skoda, ze si to posilate soukromym
mailem. Myslim si, ze se tu nejak prilis mnozi prispevky typu "poslete
soukromym mailem, at nezatezujeme konferu". Ono jedna vec je, kdyz budu
inzerovat, ze prodam to a to - tam skutecne nemam smysl zatezovat
konferenci odpovedmi. Ale jakykoliv technicky dotaz (i kdyz je treba
naprosto off-topic) by se mel resit v konferenci, nikdy nevite, koho to
bude zajimat. Ja mam ty off-topicy docela rad.

Pro ty, co tu stale broji proti zatezovani konference: mel jsem doma
vytacene pripojeni a stahovani mailu z konference me nijak nezatezovalo.
Resp. mozna zatezovalo castkou ~5,- Kc denne, coz mi prijde naprosto
unosne. Ted mam ADSL a v praci gigabit, takze jsem naprosto v pohode. A
co se tyce mazani zbytechnych mailu - pouzivejte inteligentni klient
jako treba netscape nebo mozilla, ty umi tridit maily podle threadu. A
mate to. Proste rano prijdu do prace, najdu 50 novych threadu, u 48
podle nadpisu zjistim, ze me nezajimaji, tak je na cca 5 kliknuti smazu
a prectu si jen to zajimave. Easy, ne?

BTW, nabizim zprostredkovani ADSL pripojeni bez limitu provozu za velmi
prijemne ceny i v lokalitach, kde zatim nebylo.

Ing. Boleslav Vrany

Consulting and development in software, electronics,
modern optics and mechanical engineering.

e-mail: bolek at bolekvrany dot cz
http://bolek.vrstevnice.cz
ICQ: 287 834 668
tel: (++420) 732 673 905