[HWnews] Vyroba pristrojoveho panelu fotocestou

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pondělí Duben 5 11:29:26 CEST 2004

Rekl bych, ze tuto zkusenost ma kazdy tiskar, ktery pouziva ofset.
Vyleptat tedy motiv do rovne desky tak, aby se v prohlubnich udrzela barva
asi nebude az tak komplikovane.
Konkretni zkusenost mam s s vyrobou plaketky fotocestou, kdy jsem do kuprexu
vyleptal obrazek, vyplnil ho cernou nitrobarvou na auta, nechal zavadnout a
barvu, ktera zustala na medi jsem setrel (obrousil) trenim o hrubsi
kancelarsky papir, polozeny na rovnem skle. Barva se strela, med hezky
vylestila a pak jsem celou plaketku jeste pocinoval. Skauti zasli ... :-))).
--
Rt