[HWnews] Sepnuti rele optoclenem s clonkou.

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Duben 5 10:23:09 CEST 2004

Zdravim.

Dostal jsem nasledujici dotaz:

"Dobry den, potreboval by som pomoct, uz prehladavam cely web a zatial
nic...
No moj problem, mam optoclen (aj s perforovanym kolieskom, na ktory je
prevadzany pohyb z gulicky) z pocitacovej mysky a potreboval by som
zariadenie, ktore mi zopne rele (a drzi az do vypnutia vypinacom), ked sa
pohne to perforovane koliesko..."

Ne ze by to byl problem, osobne bych asi vzal MCU za 3 petky - to zase dojmu
Jirku s "opravdovymi elektroniky" :))) ... ale to se predpokladam podle
dotazu nechce, jinak by s tim byl tazatel rychle hotov. Nemate nekdo chut si
to navrhnout - reseni je jiste dost. Jaksi nejsem casove schopen ted cokoli
malovat i kdyz jde o "takovouhle ptakovinu" na par minut a mozna by to mohlo
byt hezke cviceni pro nekoho mene v elektronice zkuseneho, ci zase jednou
tema pro trosku uvazovani nad necim konkretnejsim :).

Prosim nehodnotte problem jako prilis jednoduchy na to, aby se sem napsal,
to je jasne asi kazdemu a je zbytecne o tom jakkoli vice debatovat. Pokud na
to nekdo trochu casu mate, zkuste to crtnout a jednou zase nekomu pomuzeme,
misto vecnych planych debat.

--
Jiri Bezstarosti