Re: [HWnews] problémy se sítí pod win98

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Duben 5 08:27:51 CEST 2004

Právě že ty nové síťovky mi tam nechodily a tahle jediná dělala alespoň
něco. Ale když jsem disk se systémem z toho starého počítače zkusil dát do
nového, nacházelo to sice různý "neznámý" hardware, ale nikoliv síťovku a
síť tam taky nešla. Pochopitelně ten systém neběžel správně, takže mi toho
pokus zase moc neřekl. Syn mě tady přesvědčuje, ať si tam dám jiný systém,
že win98 nikdy pořádně chodit nebude. Jenže je to opravdu starý stroj, P1 na
200 MHz a 32MB RAM a navíc ho často používám v dosu. Takže s XP bych se asi
nechytal. Spíš si ale myslím, že za to může základní deska, jenže nevím so s
tím. Tu pevnou adresu a IRQ vyzkouším.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jan.Novak" <jan.novak@dacicko.com>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, April 05, 2004 12:35 AM
Subject: Re: [HWnews] problémy se sítí pod win98

Dobrý večer,

pokud jde o síťovku ISA, tak bych nespoléhal na PNP a přidělil bych jí IRQ a
PORT - které má nastavené, nebo které jde nastavit nějakým jejím softem (a
obojí bych pro operační systém zakázal - obvykle to jde v BIOSu). Pak bych
pokračoval protokoly (pouze to co je třeba a který bude užíván jako výchozí)
a test spojení s jinou síťovkou (nejlépe na úrovni posílání paketů) atd....

Je ovšem otázka, zda to stojí za to, neboť nové síťovky PCI s přijatelně
kvalitním PNP se pohybují kolem 200 Kč- ty pak zákl. deska i operační systém
detekuje bez problémů a většinu "záhad" (které jsem obdobně řešil) to
odstranilo.

S pozdravem

        Jan Novák

Dobrý večer