Re: [HWnews] problémy se sítí pod win98

Martin Záruba swz@volny.cz
Pondělí Duben 5 05:43:20 CEST 2004

V sitich, kde jsou pocitace s W9x a s jadrem NT se tento problem nekdy vyskytuje.
Jde Vam ping na ten pocitac s XP?
Pokud ano dostanete se na nej pres Start, Spustit \\jmeno_pocitacee\jmeno_sdileneho_prostredku ?
A co obracene; XP vidi ten s W98?

Martin Zaruba
  ----- Original Message -----
  From: VA Elektronik - Andel Vladimir ing.
  To: HW-list@mailman.nethouse.cz
  Sent: Sunday, April 04, 2004 12:22 AM
  Subject: [HWnews] problémy se sítí pod win98

  Dokázal by mi někdo poradit? Do teď jsem měl internet přes telefon a měl jsem to na starém počítači (pentium 1 na 200 MHz, win98se) protože modem mám na ISA a do nového počítadla nejde. Teď mám internet po kabelu, router DI 604 a na něm tři počítače. Ten starý počítač hlásí, že síť není dostupná. S tou sítí u něj byly už dřív problémy:
  - nechodily v něm síťovky, které jinde chodily bez problémů
  - síťovka na ISA, která tam jde, chodí divně. Při spojení s jiným počítačem musím zapnout nejdřív ten druhý (s XP), potom na tom starém ťuknout na Okolní počítače aby prohledával síť a pak se chytí. Bez problémů a bez "zapínacího obřadu" chodil pouze přes switch, přes router nechodí vůbec. Zkoušel jsem přehodit disk se systémem ze starého počítače do nového a ani tam to nešlo, také to hlásilo že síť není dostupná. Nastavení síťě mám v pořádku (aspoň doufám). Nejsou třeba u win98 se sítí nějaké typické problémy? Na co si dát pozor?
  Anděl