[HWnews] Tiskarna HP LaserJet 4L

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Sobota Duben 3 20:48:31 CEST 2004

Ten sitovy tisk z Win uz jsem vyresil, hledanim slov LPR HP a jeste
neco jsem googlem nasel nejaky sw od HP - a JetDirect to neni. :-)

S temi dalsimi dvema vecmi stale nevim:
- pri prazdnem spodnim podavaci hlasi "Paper jamm" misto "Paper out" -
alespon si myslim ze by to mela hlasit
- automaticky nepozna, ze ji strkam papir z boku. (Musim mit zapnuto
"Manual feed") jinak stale bere ze spodu.

Diky Ondrej Tesar

srss> HP 4 a 4L su podstatne rozdielne - 4L mensia, mensi toner, bez displeja, bez
srss> moznosti pridat sietovu kartu.

srss> Pri HP4 na tlac z W98 po sieti potrebujete mat nainstalovany JetDirect
srss> software

srss> -----Original Message-----
srss> From: Ondrej Tesar - Boza [mailto:boza1@volny.cz]
srss> Sent: Wednesday, March 31, 2004 12:10 AM
srss> To: [HWnews]
srss> Subject: Re[2]: [HWnews] Tiskarna HP LaserJet 4L

srss> Ja mam HP LaserJet 4 a u ni se Self test spousti primo z menu.

srss> Me u ni zase trapi toto:
srss> - neumim tisknout pres jeji HW printserevr z W98
srss> - pri prazdnem spodnim podavaci hlasi "Paper jamm" misto "Paper out" -
srss> alespon si myslim ze by to mela hlasit
srss> - automaticky nepozna, ze ji strkam papir z boku. (Musim mit zapnuto
srss> "Manual feed") jinak stale bere ze spodu.

srss> Diky Ondrej Tesar

srss> "This footnote also confirms that this email message has been swept by
srss> InterScanMSS for the presence of computer viruses."

srss> Tato poznamka je potvrdenim, ze tato elektronicka sprava bola
srss> prekontrolovana
srss> InterScan MSS na pritomnost pocitacovych virusov.

srss> "This email and any files transmitted with it are confidential and
srss> intended solely for the use of the individual or entity to whom they
srss> are addressed. If you have received this email in error please notify
srss> the system manager.

srss> This footnote also confirms that this email message has been swept by
srss> InterScan MSS for the presence of computer viruses."

srss> Tato elektronicka sprava a vsetky subory, ktore sa nou prenasaju,
srss> su doverne a urcene vylucne adresatovi alebo objektu, ktoremu su adresovane.
srss> Ak ste tuto elektronicku spravu prijali s chybami,
srss> upovedomte o tom systemoveho manazera.

srss> Tato poznamka je potvrdenim, ze tato elektronicka sprava bola prekontrolovana
srss> InterScan MSS na pritomnost pocitacovych virusov.