RE: [HWnews] problémy se sítí pod win98

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Duben 4 13:37:45 CEST 2004

Mel jsem podobny problem - a nevyresil jej. Presne to co pisete - W98 s ISA
sitovkou proti XP s PCI sitovkou. Ted mam internet pres EDN pres linuxovy
firewall IPCOP a vse spojeno do osmiportoveho 100Mb miniswitche (da se
koupit uz za 700Kc). Na IPCOPu je zapnuto DHCP a od te doby zadnej problem
(kdyz si teda nezapomenete povypinat lokalni firewally co mi tam zbyly
odpredtim - 4 hodiny jsem nad tim cumakoval proc to nejde).

RadekCX
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of VA Elektronik -
Andel Vladimir ing.
Sent: Sunday, April 04, 2004 12:23 AM
To: HW-list@mailman.nethouse.cz
Subject: [HWnews] problémy se sítí pod win98

Dokázal by mi někdo poradit? Do teď jsem měl internet přes telefon a měl
jsem to na starém počítači (pentium 1 na 200 MHz, win98se) protože modem mám
na ISA a do nového počítadla nejde. Teď mám internet po kabelu, router DI
604 a na něm tři počítače. Ten starý počítač hlásí, že síť není dostupná. S
tou sítí u něj byly už dřív problémy:
- nechodily v něm síťovky, které jinde chodily bez problémů
- síťovka na ISA, která tam jde, chodí divně. Při spojení s jiným počítačem
musím zapnout nejdřív ten druhý (s XP), potom na tom starém ťuknout na
Okolní počítače aby prohledával síť a pak se chytí. Bez problémů a bez
"zapínacího obřadu" chodil pouze přes switch, přes router nechodí vůbec.
Zkoušel jsem přehodit disk se systémem ze starého počítače do nového a ani
tam to nešlo, také to hlásilo že síť není dostupná. Nastavení síťě mám v
pořádku (aspoň doufám). Nejsou třeba u win98 se sítí nějaké typické
problémy? Na co si dát pozor?
Anděl
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.