Re: [HWnews] problémy se sítí pod win98

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Duben 4 01:33:35 CEST 2004

   Mam na svem PC win 98SE a neni problem se pripojit k PC s W95 - XP. Mame
jen malinkou sit - muj PC (W98SE), kamaraduv PC (WXP), jeho notebook (WXP) a
router na inet (tam nevim co je za OS). Zkuste nastavit kazdemu PC nejakou p
evnou IP adresu. Vim ze pokud bylo defaultni nastaveni (tedy s DHCP), tak to
chodilo nejak divne - nejspis proto ze nemame DHCP server :o). Proste nekdy to
slo, nekdy ne (zrejme zalezelo na tom, v jakem poradi se pocitace zapnuly). Od
te doby co mame pevne IPcka je po problemu :o)

  Na jednom PC s W95 mi delaly problemy DirectX. Proste po naistalovani WIN
sit chodila, jakmile sem nainstaloval DirectX, tak se sice tvarila ze chodi,
ale nebyly videt okolni pocitace a ani na ne neslo pingnout (nekolikrat sem
kvuli tomu formatoval a vzdy po instalaci DirectX se ro pos*alo). Rozchodit to
slo tusim odinstalenim site a sitove karty a znovunainstalenim, nebo podobnym
"zarikavacim postupem typu vystoupit a nastoupit". Bohuzel co to bylo za verzi
DirectX nevim, jenom ze to byly W95 a sitova karta SMC do ISA. Nedavno sem t
uhle sitovku daval do jineho kompu a nebyl problem ani po nainstaleni DirectX,
tak nevim co si o tom mam myslet.

S pozdravem Jiri Drozd

----- Original Message -----
From: VA Elektronik - Andel Vladimir ing. <vaelektronik@mirnet.cz>
To: <HW-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Sunday, April 04, 2004 12:22 AM
Subject: [HWnews] problémy se sítí pod win98

Dokázal by mi někdo poradit? Do teď jsem měl internet přes telefon a měl jsem
to na starém počítači (pentium 1 na 200 MHz, win98se) protože modem mám na ISA
a do nového počítadla nejde. Teď mám internet po kabelu, router DI 604 a na
něm tři počítače. Ten starý počítač hlásí, že síť není dostupná. S tou sítí u
něj byly už dřív problémy:
- nechodily v něm síťovky, které jinde chodily bez problémů
- síťovka na ISA, která tam jde, chodí divně. Při spojení s jiným počítačem
musím zapnout nejdřív ten druhý (s XP), potom na tom starém ťuknout na Okolní
počítače aby prohledával síť a pak se chytí. Bez problémů a bez "zapínacího
obřadu" chodil pouze přes switch, přes router nechodí vůbec. Zkoušel jsem př
ehodit disk se systémem ze starého počítače do nového a ani tam to nešlo, také
to hlásilo že síť není dostupná. Nastavení síťě mám v pořádku (aspoň doufám).
Nejsou třeba u win98 se sítí nějaké typické problémy? Na co si dát pozor?
Anděl

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0404-0, 02.04.2004
Testovano: 4.4.2004 1:33:52