[HWnews] Tiskarna HP LaserJet 4L

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Sobota Duben 3 22:50:11 CEST 2004

Pokud vím, tak žádná tiskárna od HP nepotřebuje mít nainstalovanej jako
ovladač JetDirect. Na firmě máme spoustu ruzných HP tiskáren (LJ 4M, 6P,
1100A, 1200, 1300, 4050, 2500N a další), některý jsou připojený přes síť
jiný přes LPT. Vždy stačí pouze nasdílet na PC a na ostatních PC pak použít
standardní driver z Windows, pokud tam je nebo driver ze stránek HP.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death