[HWnews] Monitory LCD OT (v novej konferencii)

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Sobota Duben 3 18:57:03 CEST 2004

Dobry den, a jak to panove vidite s vypalenim obrazu na LCD??
Zacli jsme pouzivat 40" panely NEC, je na nich vicemene staticky obraz
(technologicke schema). Ve zkusebnim provozu to bylo obsluhovano minimalne
a tudiz svitilo stale stejne schema. Po par mesicich (doslova) tam to
schema zrite i po vypnuti!! Stejne tak na standardnich LCD monitorech (DELL
15") je tam uz videt po vypnuti lista windows. Pravda, je to na strojich 24
hod zapnutych a minimalne obsluhovanych, ale presto to stoji za uvahu.
Pristoupili jsem k tzv. "formatovani". Na nejakej cas se pousti jen ciste
bila obrazovka. To provadime zatim kratce tak nemohu referovat.

S pozdravem Raven

P.S. Vim, ze to neni bezny pripad uzivani PC techniky, ale presto....

On Sat, 3 Apr 2004, Daniel Valuch wrote:

> hodin denne. Odkedy som som si kupil LCD tak:
>
> - uz ma nikdy neboleli oci ani po 12 hodinach pred pocitacom
> - uz ma nikdy nebolela hlava ani po 12 hodichach pred pocitacom
> - zmyzli problemy s videnim, ktore som mal. Casto som mal problem ze ked
> oproti mne niekto sedel  tak som sa nedokazal na neho pozerat, lebo som
> ho nevidel ostro a uz som bol na ceste k doktorovi pre okuliare
> - oci mam len jedny (pre rypakov rozumej 1 par:-) )
> - nebudem musiet platit 5000 rocne za okuliare
> - uvolnilo sa mi na stole velmi vela miesta

Pod tohle se muzu podepsat. Presne stejny pocit. Kdyz jsem v praci cumel
na CRT 19" 1152x870/100Hz tak po 8mi hodinach uz jsem mel dost a slzely
mi oci. Ted mam 19" NEC 1280x1024 a jsem naprosto spokojeny. To se neda
porovnat.

Jeste musim pripojit poznamku - bezne ze LCD monitory pripojuji na
analogovy VGA vystup - to je hrozna prasarna. Ja jsem to tak mel asi dva
mesice, nez jsem sehnal dalsi penize na VGA s digitalnim vystupem a byla
to dost hruza - stejne nebo o malo horsi nez s tim CRT. Jakmile jsem
presel na plne digitalni prenos - nadherny stabilni obrazek, zadna
unava oci.