[HWnews] Dekodér barevného kódu rezistoru` ?

Alexandra Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pátek Duben 2 18:36:42 CEST 2004

Ahojky,

	já bych řekla, že se rozsvítí pitomost na displeji. Při stisku dvou
tlačítek (nebo více) se zapálí další tyristory a rozsvítí se další
segmenty. To zapojení prostě nepočítá s chybou obsluhy. Je to něco
jiného než v práci a to mě láká. Protože KOMPAS je "blbuvzdorný" až moc
:) Tak by to chtělo změnu. Ale máš svůj názor a já mám také svůj a další
mají také svůj. Řekla bych že je to základ na další válku a to by byla
škoda. Nesto jí to za to. Co  to ukončit dříve, než to začne. Války jsou
špatné a pro ry slovní to platí také.

	Osobně by se mi libila mašinka, ktará by uměla dekódavt nejenom odpory,
ale třeba i cívky a kondenzátory ... A další verze by mohla umět
dekódovat SMD součástky :)

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz