[HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Duben 2 13:43:16 CEST 2004

Vim na co narazite (je to to same jako ze si mate myt hlavu samponem
dvakrat), ale v tomhle pripade je to asi opravdu setreni na nespravnem
miste. Videl jsem uz hodne motoru a celkem i drahych (spis tedy motorkovych)
rozebranych a tak vim jak vypada motor po provozu se starym olejem a s tim
pravidelne menenym. Ja najezdim za rok tak 6kkm a to co z motoru vypustim po
roce rozhodne nepripomina to co jsem do toho lil puvodne.

Hrozne zalezi na rezimu provozu - caste jizdy na kratke trasy zvlast v zime
jsou pro olej uplne to nejhorsi takze argument, ze to najezdilo malo tak jej
menit nebudu je naprosto zcestny.

Jsem odpurce drahych oleju do beznych aut - maximalne polosyntetiku a i tu
bych si rozmyslel pokud neni vyslovene predepisovana. Dokonce na zabeh je
mineral lepsi je vice odolny na prehrati. Takze spis bezny levny olej a
menit casteji. On i ten nejhorsi mineralni olej ted prodavany je nekolikrat
lepsi nez pred 10 lety a na bezne autove motory bohate staci.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.