[HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Duben 2 11:45:49 CEST 2004

On Fri, 2 Apr 2004, Radim 2 wrote:

> Nepsal jste nahodou ze jste neprosel pres emise kvuli vysokym uhlovodikum ??
> Nejsem si uplne jisty,ale mam pocit ze zvysene uhlovodiky signalizuji prusak
> oleje
> do spalovaci komory,napovida tomu i to ze se to projevuje postupne. Hledal
> bych nejakou netesnost. Jste si s tim (ne)ubytkem oleje jisty ?.

Myslel jsem na spatne paleni - nespalene palivo jsou taky uhlovodiky ne?
A s tim ubytkem oleje jsem si jisty, olej to nezere.

> To ho vubec nemenite ??

Ono to auto moc nejezdi, z hlediska najetych kilometru neni treba,
snad jen z hlediska casu - je tam asi 5 let, ale pochybuju ze to
muze mit vliv na ten problem.

> Zkuste fintu ze stareho AR,
> cela spociva v tom ze to kabiny date 6 doutnavek bez predradneho odporu,
> jednim koncem na kostru a druhym koncem vedete tenke draty k jednotlivym VN
> kabelum,
> u svicek staci udelat 2-5 zavitu toho volneho konce jako indukcni vazbu.
> Sam jsem resil podobny problem.Doutnavky vam budou mrkat v rytmu paleni,
> jas bude primo indikovat napeti preskoku(umerne bohatosti smesi).
> Nejdulezitejsi je asi to ze lehce poznate zda vysazuje stale stejny valec,
> nebo pokazde jiny (velmi dulezity poznatek).

To je dobry, doutnavky mam, vyzkousim to.

> Mimochodem kolik ma to auto realne ujeto km ???
> Jeden odbornik co se zivy prebrusovanim valcu me rekl
> poznatek z praxe (100 000 km ujeto = cca 0,01 mm ubytek na prumeru valce)

Asi 160000. Ted ale rocne najede tak 3000.