Re: [HWnews] Dekodér barevného kódu rezistorů ?

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Pátek Duben 2 11:22:03 CEST 2004

,>>Jenze nesmite zapomenout na jednu vec - tohle zvladnou udelat i osmilete

Dovoluji si zde pripomenout diskusi Chameleon o elektronicke stavebnici.
Diskuse bezela kolem prelomu lonskeho a letosniho roku.
Zde je archiv:
http://www.mcu.cz/pipermail/chameleon/