Re: [HWnews] Dekodér barevného kódu rezistorů ?

Martin Záruba swz@volny.cz
Pátek Duben 2 11:18:19 CEST 2004

Ja ac velky zastance mikroprocesoru s Vami musim souhlasit. Mnohe konstrukce
s hradly nebo jednoduchymi IO lze elegantne nahradit mikroprocesorem.
Na druhou stranu lecktere obvody z diskretnich soucastek mohou mit nektere
vlastnosti mnohem vhodnejsi nez s IO.
Jeden priklad: Odpuzovac mysi s jakymikoli IO povazuji za dost
problematicky. To je zarizeni, kde prvoradym pozadavkem je co nejvetsi vykon
do piezoreproduktoru pri co nejmensim odberu. A toho nejsnaze dosahnete
pokud se energie preleva mezi kapcitou repro a indukcnosti. No a pak staci
pridat dva tranzistory a par soucastek a je vymalovano.

Martin Zaruba