[HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Duben 2 08:09:53 CEST 2004

No to je take dobry postreh - zapomnel jsem na to. Jeste zkontrolujte tu
lambda sondu - najdete ji bud hned za parohama tam byva vetsinou nevyhrivana
(k te vede jen jeden drat nekdy i zem) nebo az dal a tam jsou vyhrivane tedy
o jeden drat navic. Melo by na ni byt cca 0.9V - da se to normalne zmerit
multimetrem.

Jak je na to auto s vykonem - jeste by to mohl byt pokles kompresniho pomeru
(ale moc tomu neverim ze by takhle odesly vsechny valce) - to se da take
lehce zmerit - je na to takovej manometr.

RadekCX