[HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Duben 2 07:28:12 CEST 2004

take bych rekl zacnete pozorovanim tech svicek, ta " optimisticka "
predstava se sundavanim hlavy je trochu krecovita :-))).
kdyz mi auto odejde " pres olej " tak ne okamzite(pokud tam ten olej mam).
tomik.

-----Original Message-----
From: Radek Vicek [mailto:vicek.radek@cpost.cz]
Sent: Friday, April 02, 2004 7:21 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: [HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce

Tady tezko radit - je potreba jit systematicky po ruznych cidlech co tam
jsou. Predevsim po cidlech teploty a zkontrolovat take lambda sondu.

To zacalo delat znicehoz nic najednou nebo postupne? Zvysena spotreba oleje,
tedy opotrebeni motoru to byt muze take. Nicmene si nedovedu predstavit jak
souvisi opotrebeni kliky a klikovych lozisek se zvysenou spotrebou oleje -
viz muj predrecnik!! Pokud jsou opotrebeny gufera na drikach ventilu
(vyfukovych - odchazej nejdriv) tak z vyfuku odchazi modrobily kour (hlavne
po pridani).

Ty svicky zkontrolujte - hodne se na nich pozna - spravne by mely mit barvu
samotu. Pokud budou mit nejakou jinou - tak ji budou mit vsechny (globalni
zavada nekde vys) nebo jen jedna nebo vic a jedna se o problem na dannem
valci.

Nedelal s tim autem nekdo neco? Treba nemenil jste svicky? Nebylo to predtim
v servisu?

RadekCX